Wist u dat uw internet browser is verouderd?

Uw browser is verouderd en niet compatibel is met onze website. Een lijst van de meest populaire web browsers vindt u hieronder.

Klik op de icoontjes om naar de download pagina te gaan

Wereldmarktleider in gepofte wafels

Rijst, maïs, linzen, quinoa, spelt: kun je het poffen dan maakt SanoRice uit Veenendaal er wafels van, al dan niet met een smaakje. Inmiddels rollen er in Nederland, België en Italië jaarlijks meer dan drie miljard wafels van de band. Die wafels vinden via private-label en A-merken hun weg naar consumenten in meer dan veertig landen over de hele wereld. ABN Amro in gesprek met Ton van Voorthuijsen, CEO, en Arend van Doorn, CFO, over het succes van 30 jaar SanoRice.

Ton: “Wat onze klanten vooral helpt groeien is innovatie en productontwikkeling. We innoveren steeds, van rijst bijvoorbeeld naar mais en spelt en nu zelfs linzen. Natuurlijk blijven leveringsbetrouwbaarheid en kwaliteit altijd belangrijk.

Arend: “We zijn ook nooit bang om keuzes te maken. Onze focus is en blijft private label. We willen geen eigen merk waarmee we moeten concurreren met onze eigen klanten. We zijn niet blind voor de wereld om ons heen, maar proberen wel te werken vanuit onze eigen kracht. Dat waarderen onze foodretail-klanten,  maar ook de A-merken die hun productie aan ons hebben uitbesteed.”

“Er zijn veel mensen als operator begonnen en inmiddels flink opgeklommen. We geven mensen ook echt de ruimte en vertrouwen om te groeien. Het is fantastisch als ze – uit trots – op vakantie toch even in het schap van de supermarkt kijken of onze wafels er tussen staan.”

Lees hier het volledige interview van ABN Amro

Sanorice, Hannie Verhoeven Fotograaf

Terug naar nieuws